Asutuse liitumise üldjuhend
- Kooli IT administraatorina loo tugevalt autenditud HarIDi konto aadressil https://harid.ee (juhend). Palun kasuta konto loomiseks kindlasti enda isiklikku e-posti aadressi (näiteks Gmail), mitte kooli domeeni.
- Otsi asutuste nimekirjast (leiad ülalt menüüribalt "Asutused") oma asutus ja registreeri seal ennast süsteemiadministraatoriks. Kui asutus on mingil põhjusel nimekirjast puudu, siis anna sellest märku harid@tugi.edu.ee.
- Saatke kooli kontaktandmed, kooli esindaja (allkirjaõiguslik) ja kooli kontaktisiku nimi ning e-posti aadress (kes saab HarIDs rolli "süsteemiadministraator" ning haldab seeläbi HariID kaudu kõiki õigusi koolis) aadressile harid@tugi.edu.ee.
- Teie poolt saadetud info põhjal saadetakse leping kooli allkirjaõiguslikule isikule allkirjastamiseks. Peale lepingu mõlemapoolset allkirjastamist Teie asutuse kontaktisiku konto Haridus-ja Teadusministeeriumi poolt kinnitatakse.
- Seadistage ühendus Syncserveriga.
- Seadistage HarIDi portaalis oma asutuse API-kasutaja (juhend).
- Kui teil oli varasemast juba mõni kataloogiteenus kasutuses, saate eksportida sealsed kasutajakontod CSV-faili kujule ning importida fail HarIDisse. Juhend selleks asub siin.